הורים – עובדים בתחום הליסינג? לתפנית יש תוכנת ניהול שאתם חייבים להכיר

ליסינג היא אחת מהאפשרויות הפופולאריות ביותר לשימוש ברכבים ולא רק. זהו סידור מיוחד בין חברות הליסינג למשתמשי הרכב שהם לקוחותיהן, שמיושם במשך שנים רבות והוא פופולארי מאוד ועובד היטב. אך עסקאות מסוג זה חיוני לנהל במרוכז, בצורה מסודרת מאוד ומוקפדת. כיצד עושים זאת? תפנית היא תוכנת ניהול שאתם חייבים להכיר.

 

גם מוצר איכותי וגם התאמה מראש עבורכם 

תפנית היא מוצר וותיק (כשני עשורים של פיתוח!) של חברת מטריקס, שהיא חברת טכנולוגיה מוכרת ומוערכת מאוד. אם אתם מכירים את החברה, כבר יהיה ברור לכם שזהו מוצר איכותי. אך הסיפור לא נגמר בכך. באמצעות מערכת לניהול ליסינג של תפנית, אתם מקבלים ערך מוסף מיוחד. מערכת זו איננה מערכת ERP רגילה. היא מותאמת מראש עבור מגזרים שונים, כולל מגזר חברות הליסינג. הרעיון הוא, שיש דרישות מיוחדות עבור כל מגזר מיוחד, כגון מגזר הקמעונאות או מרכזים רפואיים או אולי מוסדות אקדמיה ומלכ”רים. לכן, מערכות ERP שמותקנות בגופים כאלה עוברות התאמות מיוחדות עבורם. אלה לא תמיד התאמות פשוטות. על רקע זה, תפנית מציגה בשורה חשובה, בכך שהיא מותאמת מראש עבורכם – עבור מגזר חברות הליסינג. כך מתקבל פתרון ייחודי, "בסט אוף בריד" בתחום הליסינג. מה תפנית כוללת?

 

ניהול עסקאות

כמובן, המערכת תאפשר לכם לנהל היטב עסקאות ליסינג, מסוג ליסינג תפעולי או מימוני. בין השאר, היא מאפשרת

  • ניהול הצעות מחיר, מכירות והזמנות – תוכלו לנהל את חוזי ההשכרה, פרטי המשכירים, פיקדונות ועוד.
  • ניהול הרכבים – פרטי הרכב שכלול בעסקה, פרטי מסירתו, החזרתו ומצבים של החלפת רכב או תוספות שונות.

כך, כל הכלול בעסקאות מרוכז במערכת אחת וניתן במידת הצורך לברר מצב או לבצע שינויים, בקלות ובמהירות. אין נפילה בין הכיסאות של מידע חיוני והאינטראקציה מול הלקוח יעילה ככל הניתן.

 

ניהול התמיכה

עסק שמכבד את עצמו, אשר אמור לספק תמיכה מסוגים שונים, לרוב ישקיע בכך לא מעט. שרות טוב משפיע מאוד על שימור לקוחות וגם על שמו הטוב של העסק. תפנית כוללת גם יכולות שונות, עבור תמיכה בפעילויות השרות למיניהן. בין השאר, היא מאפשרת ניהול יעיל של מרכזי שרות. תודות לכך, אינכם זקוקים לרכישת מערכת נפרדת לטיפול בנושא השרות. הכול כלול אינטגרלית, בתפנית כמערכת ERP כוללנית.

 

אפשרויות נוספות

תפנית מציעה גם את השירותים האלה:

  • ניהול צי הרכב – רכבים הם סוג מוצר, שדורש תחזוקה אינטנסיבית יחסית. זה לא מוצר פשוט, מסוג כיסאות להשכרה לאירועים. יש מידע רב לרשום מבחינה זו, תהליכי תחזוקה שונים לנהל ולתעד, מועדי טיפולים תקופתיים שאסור לפספס וכדומה.
  • ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה – תפנית תסייע לכם לנהל היטב את כל תהליכי הלוגיסטיקה השונים לגבי רכבים וציוד נוסף שבבעלותכם. פעולות רכש, יבוא, ניהול קטלוגים ועצי מוצר, ניהול מלאי ועוד – הכל מקבל מענה מאוחד ואיכותי. כך גם ניתן להבטיח אופטימיזציה של תהליכים אלה ותפעולם במינימום השקעת משאבים.
  • ניהול גבייה ועמלות – מעקב מסודר מאוד אחר פעילות הגבייה, חשוב בכדי לקדם תזרים מזומנים יציב ורווח. תפנית מסייעת בכך.
  • Customer Relationship Management – ניהול קשרי לקוחות הוא מודול קלאסי במערכת ERP ותפנית כוללת גם מודול כזה, ברמה גבוהה.
  • ניהול ארכיון – ארכיון דיגיטלי הוא מנגנון שמשלים את הפעילות השוטפת, באופן חשוב למדי. תפנית מציעה ארכיון כזה, מאפשרת לקלוט אליו מסמכים בקלות ובמהירות וכמובן לבצע בתוכו פעולות חיפוש מתקדמות, ביעילות רבה.

 

לסיכום

הגיע הזמן להתקדם לניהול מודרני ויעיל באמת, עם תפנית של מטריקס לניהול פעילויות ליסינג.

נגישות