מבלים בכיף: חדרי בריחה מומלצים במיוחד בארץ

מבלים בכיף: חדרי בריחה מומלצים במיוחד בארץ

אחד מהטרנדים החמים בשנים האחרונות הוא ללא ספק חדרי בריחה. מדובר במשחק הרפתקאות שבמסגרתו אתם ובני המשפחה או החברים יכולים לפתור ביחד חידה, באמצעות חפצים ורמזים שנמצאים בחדר לפרק זמן מוגבל בזמן, לרוב כשעה. מדובר בהזדמנות מצוינת לא רק לצאת מהשגרה השוחקת אלא גם ליצור גיבוש, כל זאת באמצעות בילוי כיפי ומהנה המתרחש במסגרת ביקור בחדר בריחה. מהם חדרי הבריחה המומלצים בישראל? להלן סקירה מיוחדת:

חדר בריחה שוק בנק חיפה

חדר בריחה בסגנון שוק בנק בחיפה נחשב לאחד מחדרי הבריחה המומלצים ביותר, וזאת בשל האפשרות לשדוד את הבנק הגדול ביותר בארה"ב, במסגרת המשחק. מדובר בחדר המשלב לא מעט אפקטים, הפתעות ואפילו טכנולוגיות מתקדמות שיכניסו אתכם לאווירה, בדיוק כמו בסרטים הגדולים בהווליווד. החדר מתאים גם לילדים החל מגיל 14 כאשר ניתן להתאים את החדר גם לאנשים שכבר היו בחדר בריחה ורוצים לקבל חוויה מתקדמת יותר.

מבלים בכיף: חדרי בריחה מומלצים במיוחד בארץ

חדר בריחה טעות בכיוון בתל אביב

העיר ללא הפסקה תל אביב מציעה חדר בריחה אשר במסגרתו בעקבות תקלה במכשיר הניווט אתם צריכים לחלץ את עצמכם מתוך עיירה מבודדת. מדובר בחדר שמתאים בעיקר לאנשים שרוצים לקבל חוויה מפחידה אבל ניתן גם לשנות את התמהיל של החדר לחוויה מפחידה פחות, וזאת באמצעות בחירה בגרסה מעודנת יותר של המשחק. בין אם אתם אוהבים  ללכת עד הקצה או מחפשים חוויה מרגשת, אין ספק כי חדר בריכה טעות בכיוון הוא המקום בשבילכם.

חדר בריחה האנגאובר באילת

מתכננים להגיע לחופשה באילת? אל תפספסו את חדר הבריחה האנגאובר המבוסס על הסרט המצליח בדרך לחתונה עוצרים בווגאס. מדובר בחדר בריחה מומלץ הן בשל העלילה (עליה לא נפרט כדי לא לתת לכם ספוילרים) אבל גם בזכות ההשקעה בתפאורה, אפקטים וכן עזרים טכנולוגיים שהופכים את השהות בחדר לבלתי נשכחת.

חדר בריחה סודות הג'ונגל פתח תקווה

חדר בריחה שזוכה להמלצות רבות מצד הגולשים הוא חדר בריחה סודות הג'ונגל אשר ממוקם בעיר פתח תקווה. מדובר בחדר המותאם לילדים ובמסגרתו טוטם הקסם נגנב ע"י שודדים, וכעת המשימה שלכם היא להחזיר אותו. מדובר בחדר בגודל של 250 מ"ר והוא עמוס באפקטים והפעלות לילדים ומשום כך נחשב לאחד מחדרי הבריחה המוצלחים בישראל.

לסיכום, זה הזמן לשריין לעצמכם מקום בחדר בריחה לטובת פעילות משותפת עם בן/בת הזוג, בני המשפחה כמו גם הילדים. פתרון של תעלומות לצד אפקטים, עלילה סוחפת וכן עזרים טכנולוגיים הם אלו שהופכים את חדרי הבריחה לאטרקציה הבולטת של השנים האחרונות. אולם, לפני שאתם ממהרים לסגור חשוב לקרוא גם המלצות מצד גולשים שהיו בחדר וכן לבצע השוואת מחירים, כל זאת מתוך מטרה להבטיח כי הבילוי שלכם יהיה בילוי בלתי נשכח אבל גם חסכוני מבחינת העלות.

נגישות